Verzekerd van voordelige tickets! Veilige verzending Vragen? Bel ons 050-2011521 (ma t/m vr 9.30-17 uur)
Winkelwagen 0 ticket(s) - € 0,00
Volg Budgetticket
en win tickets!

Zoek tickets

Wanneer maak ik aanspraak op de Ticketgarantie?

In onderstaande drie situaties kunt u aanspraak maken op Ticketgarantie.
1. Onlineticketshop verkoopt alleen authentieke tickets. Uw toegang is gegarandeerd. Mocht u – een reden kunnen wij zo niet bedenken – met onze kaarten geen toegang krijgen tot het event dan vergoeden wij 120% van het volledige orderbedrag én de verzend- en servicekosten. Wij vinden dergelijke uitzonderlijke gevallen vervelend. Wij komen u dan ook graag tegemoet. Stuur binnen 5 werkdagen na het evenement - met overlegging van de tickets - schriftelijk een claim voor restitutie naar onze klantenservice. Zij helpen u graag.
  
2. Onlineticketshop stuurt u zo snel mogelijk uw tickets toe. Zijn de tickets door ons te laat verstuurd dan ontvangt u een vergoeding van 120% van het volledige orderbedrag en verzend- en servicekosten. Uiteraard geldt dit niet als u uw ticket niet in ontvangst neemt, afhaalt of laat afhalen. Ook als wij u voor verzending op de hoogte hebben gesteld komt de vergoeding te vervallen. Gelukkig komt dit niet vaak voor. Wij vinden dergelijke uitzonderlijke gevallen vervelend. Wij komen u dan ook graag tegemoet. Stuur binnen 5 werkdagen nadat u de tickets had moeten ontvangen schriftelijk een claim voor restitutie naar onze klantenservice. Zij helpen u graag.
3. Onlineticketshop biedt haar bezoekers graag een unieke beleving. Het niet doorgaan van een evenement is een flinke domper. Wij begrijpen dit en werken graag mee aan een passende oplossing: Onlineticketshop biedt u op basis van beschikbaarheid de kans om met vergelijkbare tickets een alternatieve data van het evenement te bezoeken of het recht op restitutie van het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten, tenzij de afgelasting het gevolg is van overmacht (bijv. surséance of faillissement van de organisator). 

In onderstaande drie situaties kunt u aanspraak maken op Ticketgarantie.

1. Budgetticket verkoopt alleen authentieke tickets. Uw toegang is gegarandeerd. Mocht u – een reden kunnen wij zo niet bedenken – met onze kaarten geen toegang krijgen tot het event dan vergoeden wij 120% van het volledige orderbedrag én de verzend- en servicekosten. Wij vinden dergelijke uitzonderlijke gevallen vervelend. Wij komen u dan ook graag tegemoet. Stuur binnen 5 werkdagen na het evenement - met overlegging van de tickets - schriftelijk een claim voor restitutie naar onze klantenservice. Zij helpen u graag.  

2. Budgetticket stuurt u zo snel mogelijk uw tickets toe. Zijn de tickets door ons te laat verstuurd dan ontvangt u een vergoeding van 120% van het volledige orderbedrag en verzend- en servicekosten. Uiteraard geldt dit niet als u uw ticket niet in ontvangst neemt, afhaalt of laat afhalen. Ook als wij u voor verzending op de hoogte hebben gesteld komt de vergoeding te vervallen. Gelukkig komt dit niet vaak voor. Wij vinden dergelijke uitzonderlijke gevallen vervelend. Wij komen u dan ook graag tegemoet. Stuur binnen 5 werkdagen nadat u de tickets had moeten ontvangen schriftelijk een claim voor restitutie naar onze klantenservice. Zij helpen u graag.

3. Budgetticket biedt haar bezoekers graag een unieke beleving. Het niet doorgaan van een evenement is een flinke domper. Wij begrijpen dit en werken graag mee aan een passende oplossing: Budgetticket biedt u op basis van beschikbaarheid de kans om met vergelijkbare tickets een alternatieve data van het evenement te bezoeken of het recht op restitutie van het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten, tenzij de afgelasting het gevolg is van overmacht (bijv. surséance of faillissement van de organisator). 

 

Terug naar veelgestelde vragen