Verzekerd van voordelige tickets! Veilige verzending Vragen? Bel ons 050-2011521 (ma t/m vr 9.30-17 uur)
Winkelwagen 0 ticket(s) - € 0,00
Volg Budgetticket
en win tickets!

Zoek tickets

Wat gebeurt er met mijn tickets als ik niet thuis ben?

Wanneer u niet thuis bent als de postbode u de tickets wil aanbieden, zorgt de postbode ervoor dat vanaf de eerstvolgende werkdag de zending op het postkantoor bij u in de buurt ligt. De postbode zal u middels een aflevernotificatie op de hoogte stellen dat hij u niet heeft aangetroffen op het aflevermoment, zodat u alsnog uw tickets op het postkantoor kunt ophalen. Denk wel aan uw legitimatiebewijs!
Indien u drie dagen na het ontvangen van onze e-mail dat uw tickets verzonden zijn, nog geen tickets hebt ontvangen of notificatie dat deze zijn af te halen bij een afhaalpunt bij u in de buurt, neem dan contact op met onze klantenservice. Zij kunnen uw zending tracen en uw informeren waar deze zich precies bevindt.

In het geval van E-tickets maakt dit natuurlijk niet uit! Uw E-tickets worden per e-mail naar uw inbox verstuurd, waar vanuit u de E-tickets eenvoudig kunt downloaden en thuis zelf kunt uitprinten.

In het geval u hard copy tickets ontvangt per pakketpost van PostNL is het ook geen probleem als u niet thuis bent op het moment dat de zending op uw adres wordt aangeboden. Indien u niet thuis bent, zal de postbode het pakketje bij uw buren bezorgen. Uiteraard ontvangt u hiervan een notificatie in uw brievenbus van de postbode, zodat u het pakketje zelf kunt ophalen bij uw buren.

Als het pakketje ook niet kan worden afgeleverd bij uw buren, zal de postbode het pakketje eerst weer mee terug nemen en zal hij de volgende dag een nieuwe afleverpoging doen op uw adres. U ontvangt hier een notificatie over. Middels dit briefje (waar een niet-thuis code) op staat vermeld, kunt u kiezen hoe, waar en wanneer het pakketje vervolgens wordt bezorgd. U kunt er hierbij voor kiezen het nogmaals te laten bezorgen op uw eigen adres of om het pakketje een dag later af te halen bij het dichtsbijzijnde postkantoor. Om uw pakketje af te halen, is identificatie verplicht.

Ook is het mogelijk dat uw pakketje door de postbode direct wordt klaargelegd op het dichtbijzijnde postkantoor. Ook hier ontvangt u van de postbode een notificatie voor. U kunt uw pakketje vervolgens een dag later op vertoon van uw identificatie afhalen bij het postkantoor.

Terug naar veelgestelde vragen