Verzekerd van voordelige tickets! Veilige verzending Vragen? Bel ons 050-2011521 (ma t/m vr 9.30-17 uur)
Winkelwagen 0 ticket(s) - € 0,00
Volg Budgetticket
en win tickets!

Zoek tickets

Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen, wat nu?

Als u een reservering hebt geplaatst bij Budgetticket, maar binnen 10 minuten geen reserveringsbevestiging hebt ontvangen op het door u opgegeven e-mailadres raden wij u aan om eerst te controleren of de reserveringsbevestiging niet in uw Spam-filter terecht is gekomen. Mocht dit niet het geval zijn, dan raden wij u aan zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. U kunt dit doen per e-mail (info@budgetticket.nl) of per telefoon. Onze klantenservice zal dan samen met u kijken of er mogelijk iets fout is gegaan tijdens de bestelling en direct hierop actie ondernemen. Mocht er niets fout zijn gegaan tijdens de bestelling zelf, dan zullen wij u direct alsnog uw reserveringsbevestiging mailen. Meestal is het niet nodig om een nieuwe bestelling te plaatsen.

Op het moment dat u na het afronden van uw betaling op onze bedankpagina komt en een ordernummer hebt gekregen, is uw reservering definitief. Ook als u geen reserveringsbevestiging per e-mail hebt ontvangen, maar de betaling wel is geslaagd is uw order definitief. Wij raden om deze reden dan ook altijd aan om eerst contact op te nemen met onze klantenservice alvorens u een nieuwe reservering plaatst.  

Terug naar veelgestelde vragen